Tuesday, October 25, 2011

SUPRISEEE!!!!!!!!!

hai readers....25 October my 22nd bezday..hepi bezday tO me..hehe...

first, ak nk ucap thanx sesangt kt mmber2 ak..diaorg buat suprise gmpak seyh...

pandai korang rncng ea smpai ak xterpk pun...dpt 2 biji kek lg..hehe

thanx to nor, sya, ayu, na, ct, kema, sue, maiza n mira for the cakes..and.......................

TEDDY BEAR..!!!! i got huge teady bear as my birthday prsent..thanx a lot babe...

i will keep cik TEDD (nama manje gituu..hehe) bebaik...

lastly....syg korang..muahhxxxx....so the readers, ak ad upload some pic ...

take a look!!

hepi 22nd bezday ANZ!!

my beloved frens..=)

 nyum2....

menjadi plan korang ea....;-P


my bezday cakes...jgn jelos i got 2..hehe sedapp!!!
 
 acara memotong kek..yiehaaa!!!

with cakes n cik TEDD..^__________^


my cik TEDD...peneman tidurkuuuu....





2 comments: